2009

2009.01.03. 15:23

Üdv all !

Elértük 2008 célvonalát és így egyúttal elértük 2009 startvonalát is... Valaki örül valaki nem.
Nehéz idők várnak ránk az biztos. A karácsonyi vásárnak vége így az én munkahelyemnek is.
Még mindig nem láttam apámat sajnos de próbálom erőltetni. Őőő ha minden igaz akkor most van 10 éve hogy nem láttam :S
Szomorú... Na mind1. Amiről rég beszéltem az a barátnőm :)
Még mindig meg van ! Még mindig együtt jóban roszban :)
Ő is gőzerővel dolgozik a szebb jövőért még akkor is ha nehezen megy.
Rengeteg pofont kaptam az élettől 2008-ban. Szerintem többet fogok 2009-ben.
Apropó új év :) Nem voltam sehol. Számomra nem buli a diszkó. Sokkal jobban szerettem volna pár jó barátommal lenni de ez se jött össze.  Eléggé félek ettől az évtől hiszen lassan el kell hogy költözzek vagy apámhoz torontoba vagy máshova... A legjobb az lenne hogy ha maradhatnék és akkor tudnék gyüjteni. A kurva nagy baj az az hogy nincs alap tőke amire építhetnék. Ha van is az nem elég ahoz hogy valami nagy bizniszbe mennyek. Itthon a családi hangulat elég gyér hiszen mindenki aggódik mi lessz a jövőbe. Igaz hogy mindenkinek van munkahelye és jön is a pénz de lehet hogy ez később nem lessz elég. Rengetek olyan emberrel találkoztam akik eszméletlen nagy szarba vannak sőt még oylannal  is akinek már nincs fedél a saját feje fölött és a családja is szétment.. Szomorú :(
Reméljük nekünk nem ezt tartogatja a jövő... Sikerült magamat be csempészni a melódiákhoz és így sokkal egyszerübben tudok munkát találni, meg kell hogy jegyezzem hogy jól is fizet. 550 ft -os óra bér sztem elég jó. Megismertem a melódiáknál egy lányt aki ott dolgozik nagyon aranyos és érzem hogy ő is próbál nekem segíteni de ezt nem szeretném részletezni. Mostanában Krisztiánnal lógok (unokatesóm) és Bernivel így együtt hárman. Velük is szilvesztereztem. Sajnos Kriszék se állnak valami jól úgy hogy segítjük egymást mindenben, de sajnos még így is rengeteg felesleges pénz kidobásunk van... Pl: minden este pizzát rendelünk minden este tankolunk és kocsikázunk a nagy semmibe ... Értelmetlen tudom jól de még is csináljuk hogy miért azt nem tudom. Amit nagyon le szeretnék tenni az a cigi. Amit nagyon csinálnék újra az a sport. Futni vagy kondizni bármit csak legyen valami mozgásom. Ha megyek valahova azt mindig kocsival csinálom ami nem jó :S    Na jó mára ennyi sztem.. Bocs hogy ritkán írok dehát el vagyok havazva.
Sziasztok és kösz hogy olvastok :)

ÚJ ÉVI FOGADALMAK:
- Cigit lerrakni vagy legalábbi csökkenteni a napi adagot
- Edzeni legalább 2 naponta
- Napi staticot állítani (anyagi)
- Rendszerezni az anyagi dolgokat (SZIGORUAN!)

 MOST PEDIG MEGEMLÉKEZEK DRÁGA RÉGI ÖREG SZERETETT ISKOLÁMRA ! (képekben)

A bejegyzés trackback címe:

https://karhel.blog.hu/api/trackback/id/tr34855291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása