Hy !

Éppen most olvastam a régi bejegyzéseimet, hát.... Mit is mondjak. Ahoz képest hogy régen milyen lusta voltam és szerencsétlen hozzuk előtrérbe az iskolát például elég undorító. Nem szeretnék nagyképű lenni de most így még én magamon is észre veszem a változást. Érdekes dolog az ember. Na jó. Amit tudok mesélni aza következő:
Jelenleg dolgozok a karácsonyi vásáron és élvezem jól fizet meg minden.
Kész lett az alinco dj-160-as rádióm végre 1 év után mutatok képet rólla:


Hát ő lenne az. A kódkapcsoló lett kicserélve. Elég nehezen sikerült.



Hamarosan eljön az idő mikor bekövetkeznek a következők:

6935 Napot éltem eddig

9'986'400 Percet éltem eddig

166'440 Órát éltem eddig

83'220 Órát voltam ébren (sac\kb)

27'740 szer ettem(sac\kb)

33'580 cigit szívtam el (sac\kb)

Ez a pillanat a 19. Szülinapom lessz




Amúgy az idő most 11:18 és most indulok fürdeni mert aztán go meló.

Na HALI!

A bejegyzés trackback címe:

https://karhel.blog.hu/api/trackback/id/tr51820317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása